lördag 9 mars 2013

LiLo i vecka 7-dygn 49............


Börjar bli tungt och jobbigt!








LiLo är lite off nu sen Bellas bebbar kom till vägen, rädd för att komma för nära antar jag. Bella har ju utsett territoriet runt gästsängen i kontoret till sitt....och där inkluderar jag!!
Hoppas det inte blir så hårda gränssättningar längre fram...för om ca 2 veckor är det ju dax för LiLo!!
Hjälp hur ska de gå?? Hoppas hon bara får 2....men den  magen och vikten säger ju nått helt annat!!!

Den sista veckan har LiLo ökat med 181 g...kan ju tyckas väldigt lite då ,men totalt har hon ökat med 995 g
....det är 110 g mer än Bella hade ökat i samma månad!!!!
Så den förlossningen är jag skitnervös över...hon är ju en "liten" speciell dam med väldigt strikta regler och värderingar som hon vägrar rucka på annat än på utställning!

Inatt försökte hon gång på gång att komma upp till mig i sängen ...gång på gång vallar Bella snällt ner henne igen. Inget bråk,fräs eller liknande utan bara helt tyst! Stackars LiLo....SiS däremot får va i sängen hur mycket hon vill ;)
Jag får väl helt enkelt göra så att jag flyttar sängen eller bolådan till andra änden av rummet(ouups...det lät ju som rummet var gigantiskt ..öh nä typ 18 kvm?), så kanske jag kan ha en ny bolåda till LiLo vid sängen? Kanske,kanske.....det löser sig alltid i slutändan och det är ju hela 2 veckor dit tack o lov!!!


Tack o hej!

1 kommentar:

  1. Två???? Näääää det måste var fler i en sån trind o go mage. Väntar med spänning gör oxo blivande moster Linda och morbror Kappi!

    SvaraRadera