onsdag 20 mars 2013

Charmtrollen är nu 2 veckor!!!










Bamse är en otroligt kelen liten bebbe ;)


Tja!!


Magni´z Bugatti / Male


Ouups! Balansen inte riktigt på plats än  ;))


Hårfager som få!


Trött...


Magni´z Biarritz / Male





Lillan är lite försiktig av sig...


Magni´z BelAir /Female





Mini-Bella...


Mini-Bullen...





Magni´z Bonneville /Male


Hela charmknutte gänget!!!


..de är nått speciellt med röda kissar ;)


Sötisar!


Jisses var fort utvecklingen går nu!!! Bamse (som spontant kom att bli den svartes smeknamn) börjar så smått gå och sitta och nu har alla öppnat ögonen!!
De känner igen mattes röst och om jag kommer in i rummet tyst reagerar ingen men om jag börjar prata...jisses vilket liv de blir då!!  ;)
Alla är de underbara men favvisen än så länge är Bamsen...han är så charmig...tar jag upp honom i handen rullar han runt på rygg, för man ska kela mage ;) och de ända man ser är hans tunga...den är ute lika mycket som Falkors(hunden) nästan ;)

Som ni vet är jag ju helt förryckt när det kommer till att väga så här kommer veckans vikter ;)

Magni´z Bugatti      : 343 g (+88)
Magni´z Biarritz: :     313 g (+84)
Magni´z BelAir :     283 g (+ 72)
Magni´z Bonneville : 319 g (+84)

Nu är spänningen stor vad som finns i magen på LiLo och idag har hon börjat leta bo,rastlös och mattig....

Hoppas ni finner bebbarna lika charmiga som jag.......
............på återseende och snart kommer nya bilder då det händer så otroligt mycket nu!!

1 kommentar:

  1. Jaaaaa dom är såååå charmiga Mia!!! Jag blir ju så kattungesjuk varje gång jag tittar på dem. Och snart blir det tillökning ... Lycka till o hoppas allt ska gå bra med lilla Lilo. Klart att vi ska komma å hälsa på till våren! Kram på er allihop o särskilda pussar till Lilo!

    SvaraRadera