onsdag 20 mars 2013

Sötaste Sissenissan 10 mån!!


INTE Kameran igen!!!!


Magni´z Avensis


..kort o gott SiS..


Mattes underbara ögonsten!!





stora fina ögon ;)


...paus...


störtskönt temprament har denna damen!








...följer matte som en skugga..


Min lilla goding har nu hunnit bli 10 månader!! Äntligen får hon börja ta cert...dock får vi hålla oss hemma från mars utställningen i Trollhättan eftersom SiS nu blivit storasyster och i dagarna även förväntas bli faster  ;) ... och ja hon älskar bebbarna!!! Vill gärna ligga i bolådan och titta på behagligt avstånd, men passar på att lukta och tvätta när matte lyfter upp de små.
Men vi siktar på att åka till Båstad sista helgen i juni SiS,Nimbus,Luzy och jag  ;)

Växer gör hon ju oxå och vågen visar nu 3567 g en ökning på 254 g sista månaden.

Fick frågan härrom dagen vilken hane jag tänkt ut till henne????
Min lilla bebis......har inte ens tänkt tanken faktiskt då hon för mig fortfarande är en liten bebbe ;)
Ja,ja de hinns nog med va tiden lider....först ska hon se till att bli champinjon innan nått annat händer!

MEIOWWW hälsar Sissan!!

1 kommentar: